Кошик
224 відгуків

Що робити, якщо потрібно замовити товар, якого немає на нашому сайті?

Товар під замовлення з Європи та США

Чи можна замовити товар, якого немає на сайті або немає в наявності?

  • Якщо товарів взагалі немає в нашій пропозиції, це не означає, що ми їх не поставляємо. 

Якщо Вам потрібно купити товар, якого немає у продажі в нас на сайті (Вас цікавить нова ревізія, нова модель цього товару, в іншому кольорі, комплектації... і т. д., ), Ви можете звернутися у месенджері (Viber, Telegram, WhatsApp) до менеджера нашого магазину з проханням уточнити можливість доставити потрібний Вам товар під замовлення: для цього достатньо відправити код виробника чи назву товару.
Ми знайдемо для Вас товар під замовлення у наших перевірених дистриб'юторів або офіційних виробників і здійснимо поставку потрібної позиції в максимально стислі терміни. 

Як це працює? 

  • Ви вибираєте потрібний Вам товар і оформляєте замовлення у нашого менеджера у месенджерах.

Післе того, як буде узгоджений термін поставки, актуальна ціна та інші деталі, Ви оплачуєте 50% вартості товару і чекаєте, поки продукція буде доставлятися під замовлення для Вас. Залишок суми можна буде оплатити на відділенні Нової пошти при отриманні товару. Як тільки Ваше замовлення потрапить на наш склад, ми відразу ж організуємо його доставку за адресою, вказаною при оформленні замовлення.
Термін доставки товару під замовлення в середньому становить 5-20 робочих (!) днів. Це не офіційни цифри, а лиш приблизні середні дані. Є багато факторів, які впливають (країна, з якої відбуватиметься транспортування товару, як швидко відправляє виробник (дистриб'ютор), затримки на митниці і т.д) на які ми не впливаємо, на жаль. Якщо Вам потрібно отримати товар до певної дати - повідомте, будь ласка, менеджера перед оформленням.

Товар, який привезений Вам під замовлення ПОВЕРНЕННЮ/ОБМІНУ не підлягає.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner